۲ پاسخ

طبقه وسط دمای140
البته یک ربع قبل گرم میکنم

طبقه وسط... دمای۱۵۰,المنت پایین و فن

سوال های مرتبط

مامان نیک 🍒🩵 مامان نیک 🍒🩵 ۱۷ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته هفدهم بارداری