بی بی چک بزن ممکنه باردار باشیا
مث من
روز ۱۴ انتقالم آی وی اف کردم
دکترم گفته ۱۸انتقال ازمایش بدع شعنی شنبه
ولی میترسم بی بی بزنم😞
منم همینطور
عزیزم ۱۵ روز گذشته بزن اگه بارداری زودتر بری دکتر تحت نظر دکتر باشی و اگر باردار هم نیستی پیگیر باش که چرا انقدر عقب میوفته منم اوایل دو ماه عقب میوفتاد خوش خیال بودم شاید باردارم بعد فهمیدم تنبلی تخمدانه
تا حالا نزدی تو ابن چند روز
منم تاخیرم فک کنم منفی ام ی هاله داره ولی ب هاله اعتماد. نکن منمنمیکنم
چند روز تاخیری
استرس خودش ادم نابود میکنه بزن خیالت جمع بشه
بزن نترس انشالله مثبت باشه
چند روز تاخیری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.