من همیشه کالاندولا شرکت دینه میزدم ،حتی ۱ بار هم بچم نسوخت
من هر بار ي چي ميزنم
سلام (سودوکرم ) عالیه حتی خاصیت سفید کردن هم داره، یکبار خودم دستم روغن ریخت سوخت از کرم دخترم زدم همونجا از سوزش افتاد و تاول نزد..
ماستلا
من اینو میزنم خیلی راضیم
اگرم قیمت مناسب میخوای برند فیروزم خوبه
سلام عزیزم. کالاندولا. کرم baby first
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.