۶ پاسخ

من همیشه کالاندولا شرکت دینه میزدم ،حتی ۱ بار هم بچم نسوخت

من هر بار ي چي ميزنم

سلام (سودوکرم ) عالیه حتی خاصیت سفید کردن هم داره، یکبار خودم دستم روغن ریخت سوخت از کرم دخترم زدم همونجا از سوزش افتاد و تاول نزد..

ماستلا

من اینو میزنم خیلی راضیم
اگرم قیمت مناسب میخوای برند فیروزم خوبه

تصویر

سلام عزیزم. کالاندولا. کرم baby first

سوال های مرتبط