خانما از اینا کسی گرفته؟؟بچه ها دوست دارن یا نه؟

تصویر
۵ پاسخ

بله من از دیجی کالا گرفتم خوبه بعضی وقتا باهاش بازی میکنه

پسر من بازی میکنه باهاش و دوسش داره، اسم مکانهای مختلف رو یاد گرفته و ازش بپرسی مدرسه کجاست بانک کجاست نشون میده

نه بابا
همش روی فرش راه می‌ره و‌ جمع میشه
مگه اینکه یه چیزی به زیرش بدوزی

ولی قشنگه
تنها بدیش همین سر خوردنش هست
انگار روسری ساتن انداختی رو‌فرش و همش سسر بخوره

چی هست ؟؟

منم خیلی دلم میخاد بکیرم نمیدونم کجا داره

سوال های مرتبط