۱۶ پاسخ

منم قیمه😂😂

والا من ک هرچی میخورم باد داره بچم اذیت میشع چ جوری قرمه و قیمه میخورین!؟

درخواستمو‌ قبل میکنی عزیزم

چلو گوشت گذاشتم🤭

نون و پنیر و سبزی

باقالی پلو با مرغ

عدس پلو

تصویر

ما امشب بیرونیم 😍

خورشت کرفس

باقالی پلو 🤭

تخم مرغ میخوریم

خونه مادرشوهر😍

قورمه سبزی ناهارمونده😀

به به ماهم بیاییم😁

قیمه با برنج🤤

هیچی تنهام اصلا دل ب آشپزی ندارم میوه میخورم

سوال های مرتبط