۳ پاسخ

اگه ماه بالا باشه از تکون های بچه اگه پایین باشه فقط سونو

ماه های پایین درد های شکمی میگیری و خونریزی میکنی ، ماه های بالا حرکات بچه کم میشه

مثلا چه اتفاقی ؟

سوال های مرتبط

مامان جیگرطلام مامان جیگرطلام ۱ سالگی