خانما اینو امروز برای دخترم خریدم چطوره

تصویر
۱۲ پاسخ

خیلی خوشگله از کجا خریدی منم بگیرم برا دخترم

خیلی نازه

مبارک باشه

اره گلم مبارک باشه به خوشی استفاده کنه ازش اره گلم خوشگله 😊

خیلی قشنگع واس 8ماهگیش خوبه 😍😍😍

هوشگله ولی بزرگه

مبارکش

خوشمله🥺🎀 مبالکه

خیلی نازه

قشنگه ولی فعلا زودشه🥰

مبارکه قشنگه

مبارکش باشه چقد قشنگه

سوال های مرتبط

مامان دنیز وایهان♥️💙 مامان دنیز وایهان♥️💙 ۱۵ ماهگی