آره حتما، کلا زایشگاه نباید تنها باشی به نظر من
آره بگیر بهتره
اره نگیری ولت میکنن اصلا هم اهمیت نمیدن بهت اصلا تنها نباش
دقیقا منم به همین فک میکنم
به دکترم که گفتم گفت توی زایمان دوم به خودت میای میبینی ۴ ۵ سانت بازشدی ولی من میگم بگیرم
برای صدم هم آدم باید گرفت
مگه فرق داره اول با دوم ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.