من از اول دوتا رو میدم الان چند مدته دیگع شیشه رو خوب نمیگیره فقط سینه میخواد
میخوره ولی بیشتر چون معدش بزرگ میشه
نه بابا چیزی نمیشه. من از اول شبا قبل خواب شیرخشک میدم گاهی هم روزی دوبار میدم
چرا بابا میخوره چرا نخوره فقط اول از ۳۰یا۶۰ شروع کن و سر شیشه حتما یک قطره باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.