۸ پاسخ

پس چرا دختر من دو ساعت به دو ساعت بیدار میشه ،

یعنی شبا فقط منظورته؟؟ خب اینکه خیلی عادیه شبا دیگه دوساعت بیدار نمیشن

دختر من از هفته سوم اینجوری شد هنوزم خداروشکر همینه
گاهی اوقات که دلدرد داشته باشه نصف شب بیدار میشه
دکتر گفت اصلا بیدارش نکن
بچه خودش گرسنه اش باشه بیدار میشه

منم مدتیه اینطور شده دوازده میخوره تا7ساعت 8ساعت حتی بیشتر

من امروز پسر مو برای چکاپ بردم دکتر. برای شیر شب پرسیدم دکتر گفت اگه ۱۲شیر بخوره تا ۵صبح نیاز نیس بیدارش کنی

نه عزیزم چه مشکلی الان بچم منم اینجوری مهم وزن گیری بچس ک خوب باشه

مشکلی نیست خدا یارت بوده

نه بچه‌های منم حدود دو هفته اینجوری بودن بعدش باز برگشتن به تنظیمات کارخانه😅

سوال های مرتبط