مامانا شماهم کمر دارین من کمردرد خیلی اذیتم می‌کنه

۴ پاسخ

من هنوز دارم
خیلی شدید هس

من تا دو هفته پیش هم داشتم طبیعیه،بعدش شکم درد و درد کشاله ران میگیری،بعدش سردرد😂تا اینجا اینشکلی بوده جلوتر برم میگم بقیشو😁حاملگی هر روزش سوپرایز داره

منم دارم طبیعی

عزیزم من هم هفته ی شما بودم درد از دنبالچه و وسط کمرم میگرفت میزد به سیاتیک
رفته رفته کمتر میشه انشاالله

سوال های مرتبط

مامان معصومه مامان معصومه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نورم😍 مامان نورم😍 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان شاهان الما مامان شاهان الما هفته شانزدهم بارداری
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته سیزدهم بارداری
مامان جوجه ها مامان جوجه ها روزهای ابتدایی تولد