من هنوز دارم
خیلی شدید هس
من تا دو هفته پیش هم داشتم طبیعیه،بعدش شکم درد و درد کشاله ران میگیری،بعدش سردرد😂تا اینجا اینشکلی بوده جلوتر برم میگم بقیشو😁حاملگی هر روزش سوپرایز داره
منم دارم طبیعی
عزیزم من هم هفته ی شما بودم درد از دنبالچه و وسط کمرم میگرفت میزد به سیاتیک
رفته رفته کمتر میشه انشاالله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.