۶ پاسخ

من کمر درد خفیف دارم ولی نه دائم اگر کار زیاد کنم یا زیاد سرپا باشم شروع میشه ، تازه شاغلم هستم

اشتباه نکن عزیزم ، کار خونه نکن ، سه ماه اول خیلی حساسه،

من هاله داره و کمر درد ندارم زیر دلم خیلی خفیف درد میکنه

عزیزم برو دکتر بهتون شیاف پروژسترون میده دردات خیلی کمتر میشم 😉

عزیزم انشاا‌...ک سلامت بغل بگیریش من سره پسرم اینطوری کاری شده بودم

فعلا رعایت کن کار سنگین نکن ، اگر دیدی دردت اروم نشد حتما برو دکتر شاید خدایی نکرده مشکلی باشه

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته هفدهم بارداری