خانما من خیلی پهلو چپم درد میکنه کمر درد شدید نفخ شکمم که اذیتم میکنه چیکار کنم

۳ پاسخ

همش طبیعی منم اینجوریم

دردهای حاملگیه عب نداره اگر لک بینی نداری استراحت کن

منم همینم هرکی و میگم میگن طبیعی

سوال های مرتبط

مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان دوردونه مامان دوردونه هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان تودلی👶💙 مامان تودلی👶💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🧿آرسام🧿 مامان 🧿آرسام🧿 هفته سی‌ونهم بارداری