واسه شمام دردش نقطهایه؟
برا من هر دفع یه نقطهس، یه بار راست، یه بار چپ... جابهجا میشه
سونوگرافی رفتی ؟
ببینی خارج رحمی نیست یانه؟؟
اگه لکه بینی نداری و ترشحات طبیعیه
منم همینطور. فقط با استراحت خوب میشم. یه کم که سر پا میمونم، یا میشینم، یا پله میرم دردم میگیره طوری که نمیتونم عادی راه برم. دکتر به من گفت استراحت کن.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.