خانما زیر شکمم شدید درد میکنه چیکار کنم

۴ پاسخ

واسه شمام دردش نقطه‌ایه؟
برا من هر دفع یه نقطه‌س، یه بار راست، یه بار چپ... جابه‌جا میشه

سونوگرافی رفتی ؟
ببینی خارج رحمی نیست یانه؟؟

اگه لکه بینی نداری و ترشحات طبیعیه

منم همینطور. فقط با استراحت خوب میشم. یه کم که سر پا میمونم، یا میشینم، یا پله میرم دردم میگیره طوری که نمیتونم عادی راه برم. دکتر به من گفت استراحت کن.

سوال های مرتبط

مامان فندوق 🧿🐣 🌰🍫 مامان فندوق 🧿🐣 🌰🍫 هفته یازدهم بارداری
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان تودلی👶💙 مامان تودلی👶💙 روزهای ابتدایی تولد