خانوما من درد شدید زیر شکمم دارم چیکار کنم یکم بهتر بشه 🥲😭

۳ پاسخ

منم چند روز پیش داشتم استراحت کردم الان بهترم کمتر درد میگیره
البته یه سونو هم رفتم ک خیالم بابت سلامتی بچه راحت بشه

به پهلو چپ بخواب شیاف بذار یم استامینیفون ساده بخور

شیاف نداری مگه؟

سوال های مرتبط

مامان معید مامان معید هفته سی‌وششم بارداری
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان بهاروبنیامین🪻 مامان بهاروبنیامین🪻 هفته بیست‌ودوم بارداری