طبیعیییییی من ک مررررردم ولی وقتی راه میرم بهتر میشم بعضی ها میگن استراحت کن ولی من با استراحت بدتر میشم ولی شما سعی کن استراحت کنی
این دردها در هفته های اول بارداری طبیعیه ولی اگر شدید و غیر قابل تحمل شد یا شبیه انقباض شد و همراهش لکه بینی و خونریزی داشتی حتما برو دکتر
اگر کمه و یلحظه هست اشکال نداره ولی اگر شدیده برو درمانگاه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.