۳ پاسخ

طبیعیییییی من ک مررررردم ولی وقتی راه میرم بهتر میشم بعضی ها میگن استراحت کن ولی من با استراحت بدتر میشم ولی شما سعی کن استراحت کنی

این دردها در هفته های اول بارداری طبیعیه ولی اگر شدید و غیر قابل تحمل شد یا شبیه انقباض شد و همراهش لکه بینی و خونریزی داشتی حتما برو دکتر

اگر کمه و یلحظه هست اشکال نداره ولی اگر شدیده برو درمانگاه

سوال های مرتبط

مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان تیام مامان تیام هفته بیست‌ونهم بارداری