۶ پاسخ

استراحت کن عزیزم من سرپا میشم دردم بیشتر میشه

بله منم همینم

نرفتی سنو ؟

آره عزیزم
برای اینکه جنین داره رشد میکنه
نگران نباش
اگه همراه تب و لک بینی بود حتما به دکتر مراجعه کن
و اگه استراحت هم میکنی درد کمتر نمیشه برو دکتر عزیزم

سلام عزیزم آره برا منم درد میکنه گاهی وقتا دردش بیشترم میشه

بله عزیزم اوایل بارداری عادی اگه لکه بینی یا خون ریزی داشتین برین دکتر

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان تیام مامان تیام هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ❤️🐣هيرمان مامان ❤️🐣هيرمان ۱ ماهگی
مامان مامان جوجه مامان مامان جوجه هفته سی‌وششم بارداری
مامان ایلماه🫀 مامان ایلماه🫀 روزهای ابتدایی تولد