خانوما فردا عید قربون جیگر بخورم یا نخورم 😭

۱۰ پاسخ

نه اصلا نباید بخوری تو ماه های اول بشدت مضره

ویتامین آ زیاد داره

نه اصلا

نه نخور . ببین میگن تو بارداری هرچی بخوری کم اشکال نداره ولی جیگر رو تاکید میکنن نخورید اصلا

نخور قشنگم بگو برات چنجه بزنن،ولی مغزپخت

نباید بخوری

کم بخور

نهههههه

نخورزیادفقط یکی دولقمه هفته آت کمه خدایی نکرده سقط نشه

چرا میگن ضرر دارع

سوال های مرتبط

مامان نازنینم مامان نازنینم هفته سی‌ام بارداری
مامان 🩵💙فسقلی💙🩵 مامان 🩵💙فسقلی💙🩵 هفته نوزدهم بارداری
مامان امیرحسام مامان امیرحسام هفته بیست‌وششم بارداری
مامان 🩷ملورین🩷 مامان 🩷ملورین🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری