۳ پاسخ

این ولع رو پسر منم داره🤦🏻‍♀️
از هوش مصنوعی که پرسیدم گفت طبیعیه و هروی سیرت بیشتر مکیده بشه برای فاز بعدی که جهش رشدی هست و قراره شیر بیشتری تولید بشه و این صحبتا بهتره... برداشت من این بود که بچه بیشتر میخوره که بیشتر تولید بشه بریم مرحله بعد

سرماخورده حتما

سرما زده به شکمش

سوال های مرتبط

مامان السا مامان السا ۱۴ ماهگی
مامان نـــ✨ورا مامان نـــ✨ورا ۹ ماهگی
مامان سام کوچولوم مامان سام کوچولوم ۸ ماهگی
مامان مسیحا اِرمیا مامان مسیحا اِرمیا ۲ ماهگی
مامان 👶هینا👶 مامان 👶هینا👶 ۹ ماهگی