۶ پاسخ

اصلا عجله نکن هر زمان خودت و بچت آمادگی داشتین در آرامش کامل و بدون استرس

۳ سالگی رمان مناسبیه

۳ونیم

۴ بنظرم

خواهر خواهرزادمو ٣سالو دوماه گرفت ب راحتي قبلش اماده نبود

از هر موقع که آمادگی داشته باشن

سوال های مرتبط