بچه های شمام باهمین حجم چسبندگی به شما میخابن؟؟

تصویر
۲۱ پاسخ

نه کنارم میخوابه ولی بهم نمیچسبه چ زود میخوابه بچتون

نه از اول نزاشتم اینجور بهم چسبیده بخوابه عادت کنه الانم که اتاق خودش تو تختش تنها میخوابه

اره
هر دوتاشون سرشونو میزارن روی دستم و میچسبن بهم میخوابن،یکیش سمت چپ یکیش سمت راست😅 قشنگ نصف میشم از وسط

اره خیلی میچسبه و میگه بغلم کن حس میکنم از تاریکی شبم میترسه

عین دختر من خوابیده دقیقا دو دوستی دستمو بغل میکنه می‌خوابه تا بیدار میشه بازم بغل میکنه

سلام دوستان دختر من لاغره وزنش 12ونیم بنظرتون خیلی کمه

ای خدا کیف کن

عزیزم 🥲

با این حجم ب باباش میچسبه و می خوابه
ی شب خونه نبود باباش تا خود صبح گریه کرد و نخوابید

بس که نیست روزا اذیتم می کنه خوابشو سپردم ب باباش، خودم گفتم آخر شبا می‌خوام تنها باشم

نه عزیزم دوست نداره خودش هم

دقیقااااا پسرمنم همینه دقیقا😍

نه اصلا با فاصله میخوابه

اخی عزیزم چ حس قشنگی

باید حتما دستمو محکم بگیره تا بخوابه

از وقتی خواهرش دنیا امده آره
باید بغلش کنم تا بخوابه 😚😪

پسر منم مث کوالاس

برای من شدتش از اینم بیشتره،و خیلی هم دیر می‌خوابه

اکثرا جدا می‌خوابه ولی هراز گاهی میاد میچسبه

ن والا من راحتیم نمیگیره

نه میره اونور میخوابه

ارههه

سوال های مرتبط