۱۵ پاسخ

موددددددی‌بودن‌بخصوصصصص مردااااشون

من دور و برم کلی خردادی هست
برادر
خواهرشوهرم
دوستهام
نوه هامون
یعنی بشدت مودی ن
اما مهربون و دلسوز
و ی دنده و لجباز
حرف حرف خودشونه

بهههههه شدددت لجباااااز هستم😅ومودی ولی خانوم😌😂

آره مودی ام ولی بشدت مهربون 😅

دیروز تولدم بود به شدت مودی ام اصلا ثبات اخلاقی ندارم 😂

من خردادیم
واقعا مودیم ولی مهربون 😂🌸❤️

پسرم ۱۴خردا د ۱۳سالشه بله واقعا درسته تا حرفشو به کرسی ننشونه ول نمیکنه

شوهرم خردادیه وای خدا نصیب نکنه

۷خرداد مودی واقعیییی🤣🫶

به نظر من هر ماهی این خصوصیت داره مودی و لجبازی

بله درسته خودم شوهرم برادرم خردادی هستیم لجباز مودی

منم خردادیم خدایی مودیم خیلی زیااااد خیلی خیلی زیاد

فردا تولدمه بشدت مودی هستم 😅

من که نیستم ولی اونایی ک دیدم خیلی ساده و بی شیله پیله مهربون ب شدت حرف حرف خودشون

مرد هاشون خیلی مودی ان😅

سوال های مرتبط