۷ پاسخ

سنتی بوش خیلی زیاده تو غذا شرکتی میریزم
اگ یوقت یبوستی چیزی بشه سنتی میدم

شرکتی

شرکتی

من سنتی ( از اشنا گرفتم)

شرکتی

من سنتی میریزم
نمیدونم کدوم درست تره

شرکتی باید بریزی

سوال های مرتبط

مامان نی نی(علی🩵) مامان نی نی(علی🩵) ۱۵ ماهگی