۵ پاسخ

من اویلا میگیرم براش

اره عزیزم حتما شرکتی باشه‌ و بدون بو
دکتر پسرم میگه دستی ها ی سمی تولید میشه داخلش که شرکتی ها اون سم رو خنثی میکنن

من از جای مطمئن گرفتم گاهی تو سوپش چند قطره میریزم

من تو غذاش میریزم خیلی کم خیلی خوبه تا حالا یبوست نگرفته از غذا.

از روغن گیری معتبر ، جلوی خودمون روغن رو گرفت داد.

من روغن زیتون میریزم تو غذاش
شرکتی نمی‌گیرم از جای مطمئن طبیعی میگیرم

سوال های مرتبط

مامان پسر کوچولو🧸🤎 مامان پسر کوچولو🧸🤎 ۱ سالگی