من اویلا میگیرم براش
اره عزیزم حتما شرکتی باشه و بدون بو
دکتر پسرم میگه دستی ها ی سمی تولید میشه داخلش که شرکتی ها اون سم رو خنثی میکنن
من از جای مطمئن گرفتم گاهی تو سوپش چند قطره میریزم
من تو غذاش میریزم خیلی کم خیلی خوبه تا حالا یبوست نگرفته از غذا.
از روغن گیری معتبر ، جلوی خودمون روغن رو گرفت داد.
من روغن زیتون میریزم تو غذاش
شرکتی نمیگیرم از جای مطمئن طبیعی میگیرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.