۳۱ پاسخ

نه بابااااا زر میزنن این مادر شوهرا بگو باریکلا به بچه ها شما ما بچمون تنبله

یا داره چرت و پرت میگه یا خیلی ساله از بچه داریش گذشته یادش رفته توهم زده

چرت و پرت میگ .بگو باشه

مادرشوهر منم توقع داره بچه پنج ماهم بره مارکت...
خرن ولشون کن😂😂

موندم با این سنش چجوری یادشه بچش ۴ دست و پارو کی رفته والا ما جوونیم نمیدونیم دیروز ناهار چی خوردیم ...

حالا این خوب. همسایه ما می‌گفت من ۳ تا بچه هام ۶ ماهگی راه میرفتن🫠😂

به قسمت خوب ماجرا فکرکن مثل اینکه دوماااااه ندیدیش😂😂😂😁😁😁
والا فقط بلدن حرف مفت بزنن😒😒😒😒

بچه من رفت مهد🤣🤣🤣اونم بدو بدو😂

عزیزم اینکه خوبه.
من ۵ روزگی بچم ، مادرشوهرم گیر داده بود دریل روشن کنید که بچه به سر و صدا عادت کنه.جارو برقی روشن کنید

فقط بلدن ته دل ادمو خالی کنند فقط
ماله منم میگه چرا نمیشینه میگم تو شش یا هفت ماهگی میشینه دا

به حق حرفهای نشنیده🙄

بابا میخندیدی میگفتی آره تو درست میگی بچه من مشکل داره.
مادرشوهرت فکر کنم ی چیزیش میشه ها بچه بزور غلط میزنه نهاااااییییییتش بشینه

آره هست
فقط قبلش پدر مادر باید یه خورده شیشه مصرف کنن

نه بابا

صبرایوب میخوادواسه حرفای خانواده شوهر

مادرشوهرا فقط بلدن دخالت کنن
برن برای بچه دختر خودشون نظر بدن 😒😒😒😒😒

بگو وقتی تو نیستی میره🤣😂تورو دیده ترسیده 🤣🤣🤣

من دخترم یک هفته اس ژستش و میگیره پاهاش و تکون میده ولی دستش و بلد نیست تکون بده پخش زمین میشه
همون حدود ۶ونیم ماه یا ۷ ماهگی احتمال زیاد بتونه بره دو روز دیگه میشه شش ماهش
در کل زمانش از ۷ ماهگی تا ۱۰ ماهگیه خیلی هام کلا چاردست و پا نمیرن
من برادرم نرفت
برادرزاده هام دوقلون یکیشون میرفت یکیشون فقط سینه خیز رفت پاشد راه افتاد دیگه

چرت و پرتای دیگران و گوش نده
دوتا بچه دوقلو همسان و نمیشه باهم مقایسه کرد چه برسه با بچه های دیگه
والا ۵ ماهگی ندیدم منم چاردست و پا کامل بره

توروخدا حرفای مادرشوهر نادیده بگیر مادرشوهر بیشعور منم تو ده ماهگی میگفت چرا پسرت راه نمیره لابد مشکل داره انقد ب بچه فشار اوردم ب زور نگهش داشتم سرپا ب پشت میفتاد زمین بچم
خیر نبینه الهی ک ب یه مادر اولی اینجور استرس میداد یک سال و یک ماهش ک شد پاشد راه رفت‌.یه گوشتو کن در اون یکی دروازه اصلا محل نذار

یچه‌ام سه ماهش بود میگفت چرا نمیچرخه😐😐😐😐😐 یا چهار دست پا نمیرهههههه
بعد میگفت هلما(نوه‌اش بچه‌ای خواهرش) چهار پنج ماهش بود میگفت دستشویی دارم دخترم می‌بردش دستشویی

فامیل شوهر همیشه یه حرفی برای گفتن دارن ....

بهشون بگید خوشابحاله شما ک بچه هاتون تیز و بز بودن

عقل نداره بابا

بچه من میدوعه😂😂چه حرفی زدها

😂😂😂اره مادرشوهرت چون دکتره حرفش مهمه😂 حرف مادرشوهر رو گوش میدن ادم مگ؟! بچه با بچه فرق میکنه من پسر بزرگم ۳ ماهگی غلت زد این بچه ام ۵ ماهگی هنوزم سفت نیست ک بشینه. تازشم بچه ۵ ماهه چجوری چهار دست و پا بره حداقل داخل هفت ماه باید بره فک کنم

بچه من غلت هم نمیزنه☹️😂

هر بچه ای یه طوره .من خواهرزاده هام شیش ماهو که پر میکردن دیگه چهاردستو پا میرفتن.اما بچه خودم هنوز سینه خیزم نمیره تازه غلت زدن یاد گرفته

نه بابا 5ماهگی زوده
دخترمن خیلی فعال بود وتلاش میکرد 6ماهگی چهاردست وپا رفت

خانواده شوهر همینن بیخودی نگران نکن خودتو اصلا زوده

دختر من هنوز سینه خیز هم نمیره چه برسه به چهار دست و پا

بچه من سینه خیزهم‌نمیره

سوال های مرتبط

مامان دوردونه ام🩵 مامان دوردونه ام🩵 ۱۵ ماهگی
مامان دوردونه ام🩵 مامان دوردونه ام🩵 ۱۵ ماهگی