دلیل سرگیجه چیه؟ خطرناکه ؟

۵ پاسخ

بله عزیزم مسمومیت غذایی یکی از علائمش

من وقتی کم غذا میخورم سرگیجه میگیرم

عاره عزیزم حتما برو‌دکتر

اره امکان داره فشارت رفته باشه بالا یا مسموم شده باشی

ن گلم طبیعیه شاید کم خونی

سوال های مرتبط

مامان الیناکوچولو👸❤️ مامان الیناکوچولو👸❤️ ۷ ماهگی
مامان مهدیار🍼👶🏻 مامان مهدیار🍼👶🏻 ۳ ماهگی
مامان پناه
کوچلو مامان پناه کوچلو ۸ ماهگی