۳ پاسخ

الان ک زوده

من انگشتمو میزنم داخل شربت دیفن هیدرامین یکم میمالم ب لثه هاش یکم بهتر میشه

استامینوفن بزن ب لثش سر میشه درد حس نمیکنه چند ساعت لاقل

سوال های مرتبط