فشار ۱۳ خطرناکه؟

۵ پاسخ

باید رعایت کنی خوب نیست

اگ تا الان همش رو ۱۲ بوده از یکم کوچولو زیاده البته تا۱۴روی۹ هم خیلی نگران کننده نیست ولی مراعات کن
نمک و شیرینی جات رو حذف کن گوجه خام سماق چای سبز نارنج اینا بشدت فشار پایین میارن بخور تا بیاد پایین تا این هفته های اخرم بگز رونی بره

من همش فشارم ۱۲ بود یه بار ۱۲ رو ۸ شد دکتر گفت باید خیلی رعایت کنی و همش فشارتو بگیری نمک حذف کن عزیزم

خطرناک نیس ولی یکم بالاعه نمکو کامل حذف کن از هر چیز استرس زایی هم دور شو میاد پایین

مراقبت کن فشارت رو پایین نگهدار
یکم نگران کنندس

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان مامان پناه مامان ۱ ماهگی
مامان نلیماه مامان نلیماه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 🌙لین مامان 🌙لین ۹ ماهگی
مامان هامین مامان هامین ۶ ماهگی