سلام خانوما من فشارم رو ۱۳ بنظرتون خطرناکه

۴ پاسخ

اگه همیشه همین بود خوبه ولی اگ‌پایین بوده بعد رفته ب ۱۳ رسیده خطرناکه

رعایت کن

بستگی داره همیشه چند بوده ولی اره یه کوچولو بالاس

قبلش چند بوده؟
تا ۱۴روی ۸ میگن لب مرز
۱۴ به بالا مثل ۱۵و۱۶ خطرناک
۱۳بد نی مواظبت کن ولی

سوال های مرتبط

مامان 🌙لین مامان 🌙لین ۹ ماهگی