۹ پاسخ

رفتی اینستا مائده خانوووم؟پیدا نیستی😂

نوووش جااان😋😍 کد بانوی خوشکل ..ما دراز کش درحال خابیدن 😁😁البته ی چای ☕️ بخورم بعد بخابم

والا من امروز بیرون زیاد رفتم
بیرون رفتن انرژی زیادی ازم میگیره همینجوری ولو شدم تو گوشیم
یکم اینستا یکم اینجا

آفرین خانم هنرمند
همسرتون چه کاره هستن
برای کشور دیگه کار می کنن

نوش جان
من اونروز یکم گلاب زدم بهش بنظرم خیلی خوب شد دیگه تا ابد پنکیک فقط با گلاب😊

ماشالا خوب چایی پررنگ نعشه خوری هم هست😜😜 نوش جانت

عزیزم تورخدا دستورارو اینجا هم بزار

مرحبا نوشجونت منم نیم ساعت دارم تلاش میکنم ک دخترم بخوابه برم ترشی انبه روکامل کنم

وای این استکاناااااا🥺🥺🥺😍😍😍

سوال های مرتبط