۱۱ پاسخ

عزیزم کیک هم توهواپزپختی دما وزمانش میگی

چقد دلم پنکیک خواست چجور درست میکگی

فقط مشکل قالب داشتم😅😅😅

عالی شده

منم امروز بیسکوییت شیره تو کانال را درست کردم خیلی خوب بود ممنونم❤️❤️

پسر من انگشتشو میکنه تو همه پنکیک ها🤣

عزیزم من میزنم رو کانالت میگه برای دیدن گفتگو باید برنامه رو بروز کنی میشه بگی چرا؟ایتامم بروز کردم

اسم کانالتون چیه؟

عه‌منم دوتا ازاین سینی ها دوسال پیش سفارش دادم ۸۰🫠😅

باز مال تو سوراخ شد
کیک ما کلا نابود شد دیدیش؟ 😂😂😂😂

خیلی با سلیقه ای عزیزم آفرین

سوال های مرتبط