بسیار خوب و عالی گذشت
خیلی راحت و سبک
راحته نگران نباش اصلا تب هم نمیکنن
تمام واکسن ها برای بچه من راحت بود، فقط استامینوفن بده تمام
عالییییی 😂
دخترم امروز زد
فقط من شنیده بودم یکی دست یکی پا اما این به جفت پاهاش زد گفت پا چپش یکم دردش بیشتره
اما خود بهداشت هم گفت واکسن 1 سالگی خیلی سبکه
راحته عزیزم
خیلی راحته
خیلی راحت بود واقعن
من دیروز زدم خیلییییی راحته اصلا مشکلی نداره نگران نباش من اصلا پاراکید هم ندادم اونجا به من نگفته بودن که کاش گفته بودن کمپرس آب گرم و سرد بنظرم بذارم دخترم امروز فقط یکم پاش جای واکسن سفت شده بود یکم درد داشت اگه دست میخورد همین .که اگه گذاشته بودم همینم نمیشد خیالت راحت راحت
راحت و سبک
راحت بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.