خاله فداش😘😘😘
دختر من شب بیداریش شروع شد بعد واکسن شبا با گریه پا میشه و فقط ی سری شیر میخواد . بقیه چیزاش اوکی بود شیر شبش قطع شده بود راحت شده بودم ولی بعد واکسن هر دو ساعت پا میشه . خیلی از مامانام اینو گفتن ک هعی شب پا میشه
سلام
دخترم یکماه و نیم پیش واکسن یکسالگی زد. آسون بود. تب هم نکرد.
من تازه زدم اصلا اذیت نشد حتی تب نکرد
آسونه فقط موقع زدن گریه میکنه من اصلا آستا ام ندادم
سلام عزیزم من آتلیه آنلاین دارم کلی تمای جذاب وقشنگ دارم تم ماهگرد بارداری دندونی آشپزباشی حمام پاییزه یلدایی عیدنوروزو...کسی خواست روبیکا پیام بدین ۰۹۹۳۵۸۵۷۲۹۳
خیلی سبکه پسرام دوتاشون تب نکردن درد هم نداشتن همون شب تا صبح خوابیدن
پسرم ۲اردیبهشت زد
خداروشکر خداروشکر اصن اذیت نکرد🥰خیلی سبک بود
اسون بود نسبت ب بقیه واکسن ها
دختر من فقط ابریزش بینی یکم گرف دیگه خوب شد
الان بچه های من کنار این جوب بودن دوتایی توی جوب نشسته بودن😂😂😂 هرجا خاک و اب میبینن باید برن بازی کنن
خیلی آسون،تب خیلی کم
خیلی خیلی راحته
بچه هیچی متوجه نمیشه.نه دردی داره نه تب میکنن
بهترین واکسن قطعا همینه
عالیه
آره منم دیروز زدم خدا رو شکر تب ندارم خوب بود
نسبت به واکسنای قبلی سبک تره
خیلی سبک پسر من اصلا گریه نکرد زیاد
وقتتون بخیر عکس آتلیه ای درست میکنم،عکسی ۳۰ تومن🥰✨
برای دیدن نمونه درخواست بدید.
پسرم بیست و دوروز پیش زدم آسون بود نه تب کرد نه چیزی خداروشکر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.