۳ پاسخ

پسر من از ۱۵ روزگی برفک گرفت تا دوماهگی ادامه داشت خوب نمیشد بد مصب تازه دوماهه خوب شده

من بردم دکتر قرص داد مصرف کرد خوب شده

مگه چند ساعتی میدی بهش؟
من به دخترم ۶ساعتی میدادم.به مدت ۷روز خوب شد

سوال های مرتبط