۷ پاسخ

لعنت به کولیک دختر منم امروز اینقد گریه کرد و بی قراره

یه دو قطره عرق نعنا بهش بده ...
اگه دوستان حمله نمیکنن بهم واقعا بعضی وقتا فقط عرق نعنا جوابه

رفلاکس نداره؟

اگه قبلاً اینطور نبوده یخ نکرده جدیدا؟
من یسری بچم قولنج کرده بود خیلی بد بود با ماساژ فقط خوب شد

شاید بدن درد داره
پشتشو. گردنشو با وازلین ماساژ بده بعد پتو دورپیچ بپیچ آروم میشه

اگر همزمان باهاش استفراغ و اسهال نداره و وزن گیریش خوبه احتمالا کولیک شدید شده باشه
ولی اگر یک وقت بالا هم میاره یا اسهال هم هست ممکنه رفلاکس یا حساسیت باشه
ببرش دکتر ببین چی میگن

ببین رفلاکس نداره

سوال های مرتبط