۶ پاسخ

منم اصلا جرئت ندارم پدر درمیاره بزرگه کوچیکا هم نه تو بغل وایمیسته نه تو کالسکه

وااای چمد روز پیش هم پسرم نوبت مراقبت ۱ ماهگیش بود هم دخترم بینایی سنجی داشت
یکیشو گذاشته بودم رو دستم یکیشم راه میرفت
روااااانی شدم
شد اولین و اخرین تجربه عمرم از تنهایی بیرون رفتن با دوتا بچه🤦‍♀️😂

یا یکیشو بزار بغلت اون یکی کالسکه

دوتاشو بزار تو کالسکه

من دوتا شونو تو کالسکه میزارم

مشكل منم هست هنوز جرات نكردم تنهايي جايي ببرمشون

سوال های مرتبط