۴ پاسخ

نمیتونی تو کالسکه بزاری

نمیرم تنهایی وایمیستم تا شوهرم بیاد با ماشین میریم
کالسکه اگه داشته باشی میتونی ببری راحتره

تنها که نمیشه بری یا باید همراهت کسی باشه یا یکی رو بزاری پیش کسی من هر دفعه یکی رو میبرم

من جدا جدا میبرمشون یک روز دختر یک روز پسر ....یکیش پیش مامانم می‌زارم

سوال های مرتبط