همش الكيه
به خورد و خوراك نيست
بخواد بشه ميشه نخواد بشه هم دنيارو بهم بريزه ادم نميشه كه نميشه
به خوراک نیست عزیزم ، انشالله با خواست خدا تشکیل میشه ، من خودمو بستم ب خرما به نشد
عزیزم تو وقتی میخابیدی رو زمین میخاستی بلند شی چگوری بلند میشدی لطف میکنی ج بدی؟
سلام فاطمه جان من امروز انتقال دادم کمر درد دارم همین امروز یکمم زیر دلم همون اول نیم ساعت بعد انتقال تیر کشید و یکمم ن دیقه پیش و خیلی کم بنظرت نگران کننده نیس واینکه بعد انتقال قندم افتاد بدنم میلرزید همش نگران بچه ها شدم چیزیشون شه
سلام وقت بخیر شما ای وی اف کردین
عزیزمزم میشه درخو استمو قبلو کنی
عزیزم دوقلو بودی؟
خرما من روزی چندتا خرما میخوردم
دکترم گفت خرما واسه قلب خوبه
اسفناج واسه اینکه جای بچه سفت بشه
بادام خیلی خوبه کلن مغزیجات ولی بادام ومن خودم خیلی خوردم با این که خیلی بحث و اینا داشتم میترسیدم خدایی نکرده بلایی سر بچه ام بیاد ولی خداروشکر خوب بود
منم موافقم قلب جنین به تغذیه ربط نداره دلیل اصلی مشکلات کروموزومی خود جنین که اگه درست تقسیم نشه طبیعت حذف اش میکنه همین
خرما
زیاد نخوری
سرچ کن تخم غاز خودت بدونی بهتره من اگ بگم شاید باورت نشه
خرما سیب قرمز شیر بادوم گردو
تو تاپیکهام هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.