۵ پاسخ

هنوز رفلاکس درمان نشده

اگه همیشه اینجوری نیست شاید سرماخورده چون دخترم سرماخورده موقع شیر خوردن دماغش خور خور میکنه

رفلاکس داره

رفلاکس داره یا هواس زیاد سردگرم میشه

شاید رفلاکس پنهان داره

سوال های مرتبط