۲ پاسخ

نه عزیزم
تب بالای ۳۸ یا دیگه بالای ۳۸.۵ خطرناکه
پسر شما الان خداروشکر تبش شدید نیست
فقط حواست باشه بهش تند تند تبشو چک کن و استامینوفن هم سر ساعت یادت نره
انشالله که راحت بگذره

بایه دستمال تمیز پا شویه اش کن عزیزم

سوال های مرتبط