من احساس میکنم ی بویی مث بوی مواد ضدعفونی کننده ک موقع عمل استفاده میکنن🤔
عادیع
من طبیعی بودم اما اصا بو نداش
اره واقعا خیلی بد بو میده ولی عادیه کم کم از بین میره
طبیعیه
از همه بومیدع چون نو ماه اون خون توشکمت مونده براهمین بوی بدی میدع
زایمانت طبیعیه؟
سوال منم هسسس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.