تست زدم نشون نداد چرا ۸ روژ دیگه به موعدم

۵ پاسخ

چون زود زدی عزیزم

زود🫠🤦🏻‍♀️

زود زدی من ۶روز قبل پریود بتا منفی بود صفر بود دو رو قبل پریود مثبت شد بی بی هام امروزم موعدم بود ولی هنوز نرفتم ازمایش

۸روز خیلیه گلم معمولا دو سه روز به موعد

زود زدی گلم

سوال های مرتبط

مامان مامان النازو.. مامان مامان النازو.. هفته دوازدهم بارداری
مامان آریشاه💙👶 مامان آریشاه💙👶 ۴ ماهگی
مامان آیلین مامان آیلین هفته نوزدهم بارداری