خانما چند هفته میگن زایمانت طبیعی یا سزارین؟

۵ پاسخ

من که من میگم تا لحظه آخرم مشخص نمیشه من رفتم سونو رشدمو نشون دکتر بدم همونجا بستریم کرد که صبح سونو رو تکرار کنم دو ساعت بعدش سزارین شدم 😐 هیچیم با خودم نبرده بودم

من که انومالی رفتم سفالیک بود دکتر گفت زایمانت طبیعیه

من با دکترم صحبت کردم گفت بزار 38بشی بعد راجع به سزارین یا طبیعی تصمیم میگیریم

۳۸

سواله منم هس

سوال های مرتبط

مامان گندم🩷 مامان گندم🩷 هفته بیست‌وسوم بارداری