من که من میگم تا لحظه آخرم مشخص نمیشه من رفتم سونو رشدمو نشون دکتر بدم همونجا بستریم کرد که صبح سونو رو تکرار کنم دو ساعت بعدش سزارین شدم 😐 هیچیم با خودم نبرده بودم
من که انومالی رفتم سفالیک بود دکتر گفت زایمانت طبیعیه
من با دکترم صحبت کردم گفت بزار 38بشی بعد راجع به سزارین یا طبیعی تصمیم میگیریم
۳۸
سواله منم هس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.