خانوما از چند هفته بهت میگن زایمانت سزارینه یا طبیعی؟!

۴ پاسخ

منو ۳۸ هفته معاینه کرد گفت طبیعی

از همون اواسط دکتر با معاینه لگن میگه
ولی نهایتا دم زایمان معلوم میشه اوضاع چجوریه و انتخاب نی نی کدوم بوده 🫠

هفته های اخر با معاینه لگن

از ماه هشت ب بعد

سوال های مرتبط

مامان کوچولو♡ مامان کوچولو♡ هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان جوجه رَنگی 🐥💕 مامان جوجه رَنگی 🐥💕 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دخمل من🍓 مامان دخمل من🍓 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان پنبه مامان پنبه هفته سی‌وچهارم بارداری