۷ پاسخ

بسلامتی عزیزم

وااای عزیزم مبارک باشع

بسلامتی عزیزم.جسارتا با این وزن خیلی ریز میشه یا نه؟سایز ۱ لباس تنش کردی یا صفر؟
من بچهای قبلیم بالای ۳ بودن اما این وروجک ها چون دو قلواند زیر سه اند میخوام بدونم ظاهری خیلی ریز میشن؟

آخه عزیزم بسلامتی مبارکت باشه

تبریک میگم

مبارک باشه🫠😍

بسلامتی عزیزم💕👼🏻😍💎

سوال های مرتبط

مامان پسته😍😍 مامان پسته😍😍 ۲ ماهگی
مامان دلوین جونی🩷 مامان دلوین جونی🩷 ۱ ماهگی