بسلامتی عزیزم
وااای عزیزم مبارک باشع
بسلامتی عزیزم.جسارتا با این وزن خیلی ریز میشه یا نه؟سایز ۱ لباس تنش کردی یا صفر؟
من بچهای قبلیم بالای ۳ بودن اما این وروجک ها چون دو قلواند زیر سه اند میخوام بدونم ظاهری خیلی ریز میشن؟
آخه عزیزم بسلامتی مبارکت باشه
تبریک میگم
مبارک باشه🫠😍
بسلامتی عزیزم💕👼🏻😍💎
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.