خانمای ۲۸هفتع بچه رو پایین حس میکنید بالا شکم؟؟

۱۲ پاسخ

چرا فکر میکنید وقتی از پایین حرکتی حس کنید یعنی بچه پایین ؟ خوب ماشالا بزرگ شده دستش یه جاس پاش یه جاس نباید نگران باشی ک می‌چرخه جاش ثابت نیست ک

برا من پایین ناف نزدیک واژن کنار ناف پهلو همه جا حس میکنم

همه جا تو معده تو پهلو زیر شکم

هردو گاهی اوقات پایینه گاهی اوقات بالا یا سمت پهلوهاس

بر من بیشتر زیر نافم و دورشه امروزم رفتم سونو سفالیک بود توقع نداشتم😂 نمیدونم چجوری اما اینطوریه

من انروز نشسته بودم کنار نافم حس کردم واس اولین بار
همیشه بالای واژنم بود

پایین ناف هس

من کنار نافم تکون میخوره البته بچه من عرضی تو شکممه

دکتر گفت اگه هفته 28بذبعد خودشو می‌کشه بالا

منم پاین شکم حی میکنم

من پایین شکم حس میکنم

من که از اول بارداری پایین بود تا الان که 31هفته هستم🤦‍♀️

سوال های مرتبط