این تاپیک لطفااااااا


#بارداری#زایمان#حامله

تصویر
۸ پاسخ

اینقدر بدم میاد از این مردایی که فک میکنم عمو و دایی شدن دیه خواهرزاده و برادرزاده میشن خط قرمز

قصد بارداری رو بکن قصد طلاق

به نظرم حس میکنم یکم با لحن بدی گفتی اونم حساس بوده بهش برخورده
تو دعوا هم ک حلوا خیرات نمیکنن قطعا توام یه سری حرفا بهش زدی دیگه
مسئله ای نیست که انقدر بخواد بزرگ شه با سیاست رفتار کن

همه مردا همینن همشونن 😑زنشون فقط وسیله و کارخونه تولید مثله دیگه هیچی

منم شوهر آشغالم همیشه موقع بحث میگه برو خونه بابات پادشاهی کن میخام ازش جدا شم تا مهریه رو بده دیگه گوه اضافی نخوره

شوهرت گفته چیکار کنی دیگه هری خونه بابات این سوال داره

تو باید اولویت زندگی شوهرت بشی نه یه بچه که عقلش هنوز کامل نیست

بنظر خودت با بچه بد رفتار کردی 🤔

سوال های مرتبط

نازی نازی قصد بارداری
مامان سودا مامان سودا هفته بیست‌ویکم بارداری