۴ پاسخ

من کیدیزول دکتر بهش داد

من ساشه اس امپرازول

فاموتیدین بهتره
امپرازول اشتها کم میکنه

من اوایل شریت آلومینیوم ام جی میخوردم
الان پنتوپرازول میخورم

سوال های مرتبط