۳ پاسخ

رفلاکس پنهان فقققققط شربت ساختنی نکسیوم ،فوق العاده اس
اولش دکتر به پسرم شربت امپرازول داد تا خورد خوابش برد ،و نصف روز خواب بود واسه شیر فقط پامیشد،به دکتر که گفتم گفت قطش کن ،چون مواد نگهدارنده داره باعث اینقد خواب الودگیش شده
بجاش نکسیوم سه میلی گرم تجویز کرد ،اونو میخوره هم به اندازه میخوابه
هم به اندازه بیداره و بازی میکنه
خلاصه مراقب داروها باشید من هرداروی حدیدی به پسرم میدم رفتارشو بعداز مصرف دارو بررسی میکنم ،شامل ،ادرارش ،مدفوعش ،خوابش ،اخلاقش و.....

فاموتیدین خوبه

برا رفلاکس پنهان دکترب دخترم امپرازول داد

سوال های مرتبط