امپرازول یخچالیه ولی فاموتیدین نه
برا من چون شربته اره یخچالی هست
جفتشا نوشته دمای کمتر از سی اما من میزارم
بعله
امپرازول رو میذارم قبلیو نذاشته بودم رنگش تیره شده بود
ولی فاموتیدینو نذاشتم نوشته دمای کمتر از ۳۰
نه. من نمیذارم دکتر شما هم برای رفلاکس بچتون نوشته فاموتیدین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.