۶ پاسخ

امپرازول یخچالیه ولی فاموتیدین نه

برا من چون شربته اره یخچالی هست

جفتشا نوشته دمای کمتر از سی اما من میزارم

بعله

امپرازول رو میذارم قبلیو نذاشته بودم رنگش تیره شده بود
ولی فاموتیدینو نذاشتم نوشته دمای کمتر از ۳۰

نه. من نمی‌ذارم دکتر شما هم برای رفلاکس بچتون نوشته فاموتیدین

سوال های مرتبط

مامان هدیه امام حسین مامان هدیه امام حسین ۱۵ ماهگی
مامان هدیه امام حسین مامان هدیه امام حسین ۱۵ ماهگی